Thursday 2 February 2012

new place new experience

As-Salam....

saye sgt mengantuk....huhu...ade ke plak kan...intro2 pasal ngantuk...xpatot2...bdn sbnrnyer agak penat la...tpt keje baru nie...(well baru 2 hari keje)...aku kena pakai high heel...sakitnyer pinggang...ingat nak cari new heels la..yg xberape nak tinggi and yang lembut jek dipijak...

 2 hari keje nie..bnyk pengalaman baru yg aku timba...maklumlar...keje co consultant...JD aku ground base...audit, tax and account. dua hari nie kena cater draft letter untuk tax ngan wat full set account...ye ye dpt buat fullset...pasni kena buat audit plak utk akaun tuh...yg neyh lg new...so aku xde knowledge lg pasal nie...kena la blaja....kat ctu mang kena slalu bukak buku...buku pulak bertimbun2...dah macam library dah...utk rujukan...hari nie saje 4 buku kena rujuk...maklumla ilmu time blajo dulu dah xingat dah....hahahaha...

dua hari nie jugak bawak keje balik umah....ni pon baru pas siap job engagement letter for tax agents....sgt2 mengantuk sudah...so mlm nie nak tido awal...letih rasenyer...dah lama xkeje...tetibe kena perah otak bagai nak rak...huhu..tp aku rase fun jek stakat nie...positifffffff.....(sambil tgn kuis muezza yg ngah kacau aku menaip...) wink wink

No comments:

Post a Comment