Saturday 31 December 2011

New year has come!

skejap je masa berlalu... pejam celik pejam celik pejam lagi then celik balik...huhu dah masuk tahun yang baru.. 2012 hrmpp agaknyer takdir aku akan berubah x tahun 2012 nie? Aku harap rahmat dan ihsan Allah tetap ade untuk aku...sbg bekal utk hadapi perjalanan kehidupan yg panjang nie dengan lebey tabah dan sabar..

tahun 2012 nie..kena setkan azam yang baru kan...azam jangka pendek n jangka panjang... aku harap semua yang aku inginkan akan tercapai tahun dan akan terus tercapai utk tahun2 akan datang...kalau panjang umur.. Aminnn

Hari nie ader twist plan sket...this morning hubby tanye nak balik kg x..well xpernah aku tolak la kalo ade peluang..so leh balik jumpe baby Arissa.. tapi xdapat pegimajlis cukur jambul anak Hajar..so gtau Hajar aku datang next week ngan Najwa... lgpon Najwa dah keje dekat ngan diorang...so bley la nak plan...aku je la yang sentiasa jauh...Ingat nak bawak sumthing utk kwn2 aku tuh...ape yerk??rase macam nak cuba resepi baru jek....huhuhu...

ok lah... have a happy holiday and happy new year!! Welcome 2012~

No comments:

Post a Comment