Monday 12 November 2012

it's bleed....

9dpiui - pg nie BD with DH..I can say the soft as it could be..but afterward found not-so-thick mucous like blood..only occur when urinating..still doing the household work like usual...but later that evening...bhgn ari2...rase sakit n berat sgt222...after a while ok...bila buang air ade keluar darah beku sket and selaput..then penat sgt rasenyer...tros tido...bila baring je rasa lega sgt..at least left abnominal pain nie xcrucial...kalo berdiri sakit sangat...barely can stand tall...buat keje rumah pon kena bongkok kan sket...itu je satu tanda time ohss yang aku dpt yg still belum hilang till now...owwwhhh tak...ade 2 lagi...diarhea and kerap buang air kecil..

10dpiui - aku risau sangat psl bleeding...pagi nie...dah keluar mcm period like...tp bukan fresh blood..rather than darah beku dan lembaran2 darah...ish xtau la nak describe benda alah nie...aku contact prof...die kate troskan makan duphaston (dydrogesterone HCI)..die kate probably bukan darah period...sebab period cuma akan kuar after 14 day of IUI...so aku makan balik duphaston malam tu...before nak tido...rase a flush of darah keluar...aku konfius...sebab lower abnominal aku rase lenguh n sakit...plus bhgn kiri tu sentiasa x izinkan aku berjalan dgn baik...aku tido...

today 11dpiui - yes...it's still bleeding...kalo before nie bhgn ari2 aku keras...now...sakit utk disentuh but dah lembut sket...but aku masih xpaham...sepatotnya simptom ohss akan hilang bila period...tp kenapa bhgn kiri nie sakit sgt...nak berdiri pon payah...nak berjalan...tuhan je yg tau...macam mana aku nak fitkan diri utk keje nie?

p/s: aku dapat sms panggilan AGAC dekat kwsp kajang sabtu ahad mgu depan nie...aku xpaham nape die kate dlm email aku berjaya peperiksaan kemasukan...sejak 2009 aku dah xpenah apply pon w41..since aku fail agac yg kat perak tuh...cane la plak format die kali nie...hari tu 3 hari..kali nie 2 hari...for sure...aktiviti fizikal aku xleh join wat masa nie...tp yg bley excuse org mengandung je...aku plak...xkan nak ckp...sebab sy dlm treatment kesuburan...keputusan doc 27hb nanti...bley...adehhh...hubby suh pegi...die kate mana tau ade rezki...well after agac ade interview plak...hope they dont fail me untk jwtn pen akauntan w27 then letak nama aku pegi agac nie...

No comments:

Post a Comment