Friday 2 November 2012

update on 3rd IUI

CD 9 - brownish , take folliova 75iu, today et 9.2, dominant follicle 16x12

CD 10 - white + clear mucus, possible egg white?, last injection folliova 75iu

CD 11 - same white/egg white

CD 12 - examination dominant follicles 23x15, same white/egg white

CD 13 - HCG shots 10000iu, same white/egg white, schedule IUI on CD 15

CD 14 - sumthing happens today...which rise my blood pressure...i'm so angry with my ex-employer WMS A**sociates...aku mintak gaji dan kwsp dan claim dan socso payment yang tertunggak sekiiiiaaaannn lama...total dalam almost 3k...ape aku dpt cek...RM900...dah la waktu amek cek macam pengemis dibuatnya...kat luar pintu luar ofis...wooowww..sape yang berhutang nie...so aku xpuas ati...calculation yg diorang buat sgt2 mnyakitkan ati dan macam2 deduction diorang buat..siap short payment KWSP lagi...gaji aku langsung xbayar...aku bengang so pegi report polis and report pej buruh...macam2 kan dugaan...perut aku sakit time nie...selera makan...langsung hilang...tapi memikir esok IUI kena tenangkan diri...

CD 15 - ari nie IUI berlangsung...doc lain sebab doc liza ade kat wad bersalin...ade kes..agak sakit sket...tp still tolerable..balik umah...tido makan..en hubby masak bubur nasi jek..huhu...tp tengah malam tu tetibe xleh bangun...perut kembung sampai kedada...perut cramp sesangat...xleh nak tegakkan or luruskan badan pon...sakit sgt2222...then tros demam panas...aku xleh tido sampai ke pagi...setiap minit berjaga..rase cam xtido la...setiap jam ulang ke toilet...buang air kecil...pukul 5 pagi camtu...diarrhea...2x...kul 7 skali...aku mamah halia la...macam2...pagi suhu aku went down after 2x diarrhea...tp sakit masih ade...perut aku keras n kembung sgt...dlm otak aku...OHSS ker?nak gugel sgt xlarat...

CD 16 - ari ni demam datang on of...sakit masih ade..berdikit2 dwatnyer berjalan nak msk, ke toilet bagai...lastly hubby kate petang nie pegi hosp...tp hosp plg dekat je la...hosp sungai buluh...susah nak meredah jem petang2 kat ampang...kang tambah sakit...so ok je....

No comments:

Post a Comment